Gooosee <3

Kvällen hemma hos Tessan blev precis som jag misstänkte. JÄTTEMYSIG:)
Jag gick dit vid klockan 5, satte mig i soffan.
Jahapp vad ska jag göra nu da i en timma innan jag ens kan börja med maten?, tänkte jag. Öppnade datorn, tänkte jag skulle starta lite musik. Men nej då var ju inte internet igång så stängde ner igen eftersom jag inte kunde koden. Blev då på myshumör så jag letade upp en tändare och tände alla ljusen jag hittade. Slog sedan på tvn och blev då påmind om att alla kanaler låg huller om buller. Fixar-Elin började undersöka saken och hittade snabbt hur man flyttade kanalerna på rätt plats.
När klockan blev 6 började jag med maten och 20 i 7 kom Tessan genom dörren precis när pastan var klart:)

Vi käkade oss asmätta på min fin fina laxpasta och körde sedan igång med körkortsteorin. Det gick väl såådär om jag ska vara helt ärlig. Men men, nästa gång då jävlar!

Fick sån söt kommentar av Tessan så jag måste lägga upp den så ingen missar den:D

tessan om Nu lagas det mat i tessans kök och snart k...:
ÅÅÅh underbara människa, du ska få bli min hemmafru <3 galet god mat.

Hihi så jäkla mysig att stå och laga mat i en ett litet mysigt kök i en fin lägenhet och sedan kommer någon hem och äter med en och uppskattar det man gjort, gooose!:)

Riktigt lyckad kväll, nu känner jag mig varm i hjärtat! 

Kommentarer
Postat av: tessan

Tack för maten! <3

2010-10-26 @ 09:35:34
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0