Bra dag!

♥Jag har fått mig en lång promenad

♥En anställningsintervju på tisdag på Sundby Gård där det även ingår audition och sångprov! Vad det nu innebär. Det är inför deras julbord så det är julbordsansvarig/servitris om jag förstod det rätt (hilfe)

♥Målat en handdukshållare vit åt mamma

♥Övat körkortsteori nyss (sjukt lame gratisprogram men rätt nyttigt säkert)

Känns som en hyffsat bra dag faktiskt:) Nu är jag jättenervös inför nästa veckan eftersom man även ska köra gillinge då :) Men det ska väl gå bra!


I morgon (idag, på nått vänster lyckades jag inte publicera inlägget igår) Ska jag se till att:

♥ Städa i rummet eftersom min garderob måste exploderat när jag inte var hemma (check) 
♥ Göra en kickass frukost med ägg och massa gott
♥ Ta mig ett bad med allt som hör där till
♥ Kanske lyckas locka någon att äta taco med mig :)
♥ Gosa med Catarina, kanske med lite Cheeseballs/Ben&Jerrys/Choklad ♥



♥    ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥ 


Kommentarer
Postat av: bara din catarina

fasen va bäst du är min vän, imorgon blir de sthlm mys i massor! <3

2010-10-22 @ 21:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0