samlar lite "världens bästa dotter" poäng!

Mamma hade lite dålig mat-fantasi idag så jag erbjöd mig att slänga ihop någonting.
Det blev en pastasås med fläskfile, färska champinjoner, grädde, kalvfond, chilipeppar och chilisås:) Det blev minsann smarrigt..
Igår så städade jag undan i köket för att det såg ut som skit när jag kom ner och skulle laga lite middag..När jag var klar med det så satte jag även upp en liten söt lapp:D



Är jag inte himla söt? ^^

(nu hörde jag dock mamma där nere "satte hon inte lock på?? Man ska ju sätta lock på" Tror hon syftade på pastan...Ooops:D)


Kommentarer
Postat av: Mams

DET hör du minsann !!! Det ser aldrig ut som skit i köket.....bara lite stökigt när jag inte har varit hemma ;)Men blev jätteglad över lappen och att du fixade maten idag:) Älskar dej utan att du behöver samla poäng !!! (måla soffan kanske ;))

2010-11-11 @ 16:30:56
Postat av: Elin

Jag SKA måla soffan! Eller pax för att göra det, vill göra det! Sen när alla skåp i köket är på plats, då ska jag måla den ^^

2010-11-11 @ 23:11:49
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0