Burr

I morse sken solen och termometern visade 25 grader.
Jag drog på mig shorts, ett linne och en liten kortärmad jacka. När jag sedan kom i trapphuset mötte jag en gubbe, "hej hej" sa jag,  han svarade "det är kallt ute" "oj da, det var ju inte bra" sa jag lite glatt. När jag kom ut möttes jag av iskalla vindar, gubben hade alltså rätt! damnit!

Jag kände mig lagom dum när jag såg att ALLA andra hade iaf en jacka på sig.
Så jag fick sitta och skämmas och frysa hela vägen in till stan och där smet jag in på GinaTricot och drog på mig ett par strumbyxor som jag som tur var hade lyckats få med mig i väskan!

Helgen blev lyckad också:) Alla var så roligt utklädda men vi valde sedan att hoppa ur våra utklädnader och drog ut på 550 istället:) Gillar det stället faktiskt, det blev även efterfest efter det hemma hos någon Anton som bodde i en väldigt fin lägenhet, nästan lite gammaldags:) Kom väl i säng kl 6 på morgonen.

Det tråkiga med helgen var att våran finaste lilla kisse Oliver valde att hoppa ner från balkongen och rymde.
Vi har ännu inte sett ett spår av honom :( Jättetråkigt! Hoppas verkligen att han dyker upp snart!

Löning i morgon och det ska bli så spännande att se vad den blir denna gång:)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0