Helgen

I fredags blev det girls night out för Mig, Jessica, Emma, Jennifer och Matilda.
Vi for in till stan med 9tåget, gick till Royal Garden, slapp kö och inträde eftersom vi stod på listan:)
Slog oss ner i sofforna, snart kom 5 öl 5 cider och 10 shotar in:)
Vart tyvärr mest sliskiga killar med utlänsk härkomst där men jag hade det trevligt ändå:)
Klockan 2 kom taxin och hämtade oss, fast pris 600 spänn till nynäshamn:) KANON!

Lördagen blev det jobb till klockan 3, efter det hem till Nettan och Daniel på fika och efter det fika hemma hos Lina med hennes familj och Fredriks familj:) Blev pizza och mys på kvällen:)

Söndagen blev det besök hos faster som fyllde 43, det bjöds på farmors mummsiga smörgåstårta. Sedan for vi till Nyköping för att kolla på matchen mellan Nynäs och Nyköping. En riktigt spännande match, var mysigt att ha Fredrik på läktaren för en gångs skulle:) Matchen slutade 3-3 i fulltid vilket betyder att det blir förlängning i 5 minuter. Självklart skulle spänningen trappas upp ytterligare så det blev inga mål i förlängningen och då var det dags för straffar.
Och eftersom nynäs är riktigt duktiga på just den delen så blev det vinst :) Rikigt kul för dem!
När vi kom hem blev det godis och film i sängen. Vi såg the proposal med Sandra bullock! Jätterolig film, har längtat efter den och den gjorde mig absolut inte besviken!

Idag ska leka med JOhanna:) Wie!!


















Bjuder på den för att jag har så jävla vita tänder:) mihihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0