trött och tovig

Hallå folks, kvällen igår blev både bra och dålig tyvärr. Vi alla hade hoppats på att kvällen bara skulle bli bra.

Allting började hemma hos Jessica:) Jag fixade hår och smink på na och hon var super snygg i sin nya klänning:)
Vid 9 satte vi kurs mot stan, vi gick till royal garden denna gång med, inte alls lika varmt ute denna gång.
Kvällen flöt på bra, jag hade massa fina och härliga brudar omkring mig:)
Blev missförstånd angående drickpaketet vi hade beställt men det gick inte att åtgärda så det var bara att gilla läget.

När klockan började närma sig halv 2 brakade helvetet lös, det var tårar, krossade glas och skrik.
Vi lämnade krogen och jag ringde min pris som kom flygande i sin vita bil. Många personer hade redan då försvunnit för att åka med tåget medan Jag, Emma, Ebba och Sara tog oss ett flottit fyllemål på donken.
När Fredrik var framme valde Emma och Sara att stanna inne i stan. Så jag och Ebba hade gott om plats i baksätet och jag somnade såklart:)
Vaknade av att Kim skriker hysteriskt och jag trodde självklart att vi var på väg att krocka. Men det var som vanligt ett av Kims awesome jokes! AS kul var det..(not)!

Nu på morgonen har jag legat i sängen och faktiskt sett Twilight för första gången. Mycket märkligt att jag inte sett den innan. Jag gillade den riktigt mycket faktiskt!

Klockan 4 bjuder mammsen på middag, kött och potatisgratäng, jag längtar!
Nu ska jag slänga mig i duschen och lägga i 2 ton balsam och inpackning i mitt toviga hår.

Smell me later! (bilder från kvällen kommer)

Kommentarer
Postat av: ebba vilhelmina

haha fyfan vad jag skrattade när du vart så rädd när kim skrek :D RoOLIGT :D

2009-10-03 @ 15:53:37
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0