Elin the dinosaur-slayer

Jajemen i natt eller aa nyss slogs jag med en Dinosaurie och jag vann. Jag bet av tänderna på den och höll den sedan i käken och drämde in den i alla träd och hårda saker som fanns runt omkring. HAHA

Snart ska jag möta upp Linda för att äta lunch på thorssan:) Mumsi mumsi. Har inte träffat bruden på sjukt länge så det ska bli jättemysigt:D Under dagen vet jag inte alls vad jag ska göra. Man kanske ska ta sig i kragen och boka gillinge och riskkursen.  Jag läste faktiskt ca 20 sidor i boken igår..

Ikväll möter Nynäshamn Nacka kl 7 på hemmaplan. Och jag ska såklart kolla.
Får se vem som kan tänkas bli mitt sällskap..
Nu börjar det bli lite bråttom, ska möta Linda strax innan 12:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0