Tacomofflarn

hahaha jaaa jag åt ju taco i lördags och berättade att jag orkade med två vanliga med mjukt bröd och sedan lite gegga med chips:p
Igår så blev det taco igen och denna gång åt jag TRE med mjukt bröd...treee feta! Sen höll jag på att tokspy:P Fy fan vad äckligt mätt jag var alltså men satan vad gott det är!:D

Sitter nu i estetdatasalen, skippade brandstationen idag eftersom jag inte lyckades få någon sömn i natt..Vet inte alls varför, jag kunde bara inte sova! Så när klockan ringde 06.00 (snoozar en timma you know) så kände jag bara "NÄÄÄ jag orkar inte" stängde av skiten och lyckades faktiskt somna! yeeeay!
har kirrat ny design på bloggen nu som ni kanske seeer. Men för tillfället bråkar datorn med mig så jag ser inte om min lilla blomma mellan inläggen syns eller ej! hm hm hm

Ingen aning om vad som händer idag, har utvecklingssamtal iaf halv 2 sen hem tänkte jag.

Någon som har nått förslag?^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Man får moffla Taco, för det är så jävla über gott ! :D

2009-03-19 @ 12:32:45
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0