Vilken sväng om!

Gårdagen blev helt sjukt rolig faktiskt:)
Det började hemma hos Catta med massa brudar. Vi körde spelet våghals, jävlar vad kul det var:D
Och fy bubbland vad man har skämt ut sig, gick över till en tant och frågade om hon hade en toarulle för att jag hade råkat äta några tabletter som hade laxerande verkan och att det var ganska brottom:P
Fick även fejka en orgasm, o den blev ju inspelad:P GREJT! haha
På krogen fick jag sedan gå fram till en främling och säga "jag ska snart vara med i en hemlig dokusopa, du har inte lust ett bjuda mig på en drink?" eller catta o co valde bartendern, han var inte så sugen på att bjuda mig tyvärr:P  ;)

Hittade käraste Olav på dansgolvet också o jäävlar var roligt vi hade. SÅ jäkla kul med killar som kan dansa. Han snurrade mig hit o dit böjde mig bakåt så jag nästan nuddade golvet med huvudet o grejer:D
Sedan var det en liten viss person som typ hade tråkigt kanske o "råkade" hälla en halv grogg över mig o Olav..schyyysst, jevla mupp alltså :P men men inte blev jag ledsen för det.
Träffade min chocolate man igår också, det var bra länge sen jag träffade honom.

Så over all så hade jag en riktigt kul kväll alltså.
HAHA juste, hade en ring på vänster ringfinger igår också. Det roliga är att det funkar..äldre killar kollar fan på händerna:P Och någon snubbe som kände Johanna blev helt paff "men hur gammal är då? 18 svarade jag. Och redan förlovad?? Jajemen så kan det gå:P "

 

Tack för en awesome kväll tjejer:D
Och tack för dansen allas favorit norrman!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varje dag är samma sak och saken är att jag vill va

Killen i ditt liv som gör dig gladare när du är glad

Det här är rader från mitt hjärta som har svämmat över

Ett nytt bevis på att jag kommer vara kär i dig till döden

Har känt den sista tiden saknaden som kryper i mig

Med dig så känns allting enkelt hela livet blir det

Du har det där lilla extra får en människa att växa

Du kan ge och ta du är mer än bra du är allt man vill ha Du drog mig upp när jag ba kände att jag ville dra

Du gjorde pojken till den man den mannen jag nu är idag

Så klart jag tänkt att första kärleken är speciell

Kommer alltid tycka dig från morgon till kväll!..





2009-01-25 @ 22:53:52
Postat av: iza

tack själv girla!! Hur kul som helst och fler gånger blir det, inte sant? ;)

2009-01-26 @ 12:11:26
URL: http://izabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0