Hotwings och horor

Efter studio leken blev vi alla tre sugna på donken. Så vi for in till stan.
Jag köpte mina älskade hotwings som åter igen finns på donken..I´M SO HAPPY!
Efter det ville Catta se på horor på malmskillnadsgatan så vi tog en sväng förbi där.
Vi såg big mamma och sen en annan hora, som förmodligen inte var en kvinna:P

Vi var hemma vid 2 igen, kvart över fick man pallra sig ut igen och möta sovsällskapet.
Som vanligt blev min vovve förälskad men jag tror nog att sällskapet blev lite förtjust också:P
Tror vi somnade vid 4 eller något sånt. Vaknade i morse och kunde knappt andas:P Jävla näsa alltså.
Idag är det lördag också blev jag upplyst om, hade jag ingen aning om:P
Har ingen aning om vad som händer idag faktiskt. Någon får dyka in med lite förslag tycker jag.

Vet inte om vi fick några bra bilder igår, jag var inte så himla glad faktiskt:P
Men kändes bra med sovsällis iaf:D Tackar så mycket!

Nu ska jag gå och koka lite nudlar till wooken.

Playing hard to get?

Kommentarer
Postat av: emelie

gå och kolla på horor!? hahaha.. roligaste jag hört på länge :D

2009-01-04 @ 15:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0