Den där Mary!

Tjollahoppsi, visiten på gymmet blev nice, ben låg i fokus idag. Imorgon blir det mage:) Yeay!

I vilket fall, min babe plockade upp en gammal gubbe idag som stod och liftade. Han trodde ju såklart det var någon alkis men det visade sig vara en snäll gammal man som bara hade tagit fel buss och hamnat aa helt fel helt enkelt.
Grejen med det var ju tydligen att det var MITT fel att han gjorde denna goda gärning denna måndag. JAHAOPP, jaah alltid mitt fel va! såklart.
Jag berättade denna historia för fredrik och jag kan ju säga att jag fick en hejdundrande komplimang då:D


Fredrik: Du är lite som Den där Mary tror jag

Jag: Jasså? hur menar du då da?

Fredrik: Har du sett filmen?

Jag:Ja, men det var ju typ 100 år sen
Fredrik: okej.. Den där Mary är i alla fall en sån där tjej fylld av livsglädje.
               Hon är en sån som mår bra och får alla runt om henne att må bra. 
               Det resulterar i att hon har mängder av beundrare, 
               mängder av killar som bara skulle vilja gifta sig med henne.

Erkänn att ni också skulle vilka ha den kommentaren:D Jag blev iaf glad!

Imorgon bär det av in till Stan, gå på moderna museet! Yeeay (not)
Men som sagt blir ju träning vid 6 igen så det ser man ju fram emot!
Sjukt att jag är så motiverad till att träna, men det är ju bara bra iofs!


I´m not trying to chance you, I like you for who you are!
You make me smile. And that´s all that matters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0