Catarina Ekström

Ibland så förvånar denna kvinna mig.
Hon och jag har alltid varit fiender, sen vi var 6 år:P
Nu på senare dagar har det visat sig att denna människa faktiskt kan göra en riktigt lycklig.
Få en att känna sig riktigt uppskattad.
Hon är även riktigt bra på att få en att må bra då man är lite nere.
Inga stora grejer utan bara små ord som verkligen klingar perfekt.
Hon får sina små ryck då man undrar vad du lider av för bokstavskombination.
Men när allting kommer till kritan så är hon faktiskt en otroligt bra och pålitlig vän.
Sen att hon är mindre trevlig mot folk hon inte gillar är väl en sak.

Vi hade en riktigt rolig sommar skrutt, trotts mitt ryck om skräpmaten där på slutet:D
Du betyder faktiskt en hel del för mig och jag bryr mig om dig:)
Massa kärlek till dig:D


Kommentarer
Postat av: catarina

vad ska jag säga? även djävulen kan bli tårögd ;)



me love you!

2009-01-05 @ 22:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0