Söndag utan ångest!

Då menar jag såklart ångest över att behöva gå upp tidigt i morgon (måndag)
För nu har jag minsann sportlov. YEAY!

Blev en helt klart godkänd dag igår!
Jobbet gick bra, brottades med Lundby-dockskåpsgrejerna och spelhyllan på jobbet.
Fick till det bra tyckte jag med mina små osynliga system:D

Klockan 2 kom Sara och vi bagav oss ut på jakt efter en present åt Emma:)
Vi bestämde oss för att göra ett litet gå-ut-på-krogen-kit! tema LILA!:D
Så vi plockade ihop massa saker som är behövligt under en utgång!
Halv 3 var vi hemma hos Emma och vi satte igång att fika. Hon hade gjort världens godaste mini tårtor!
Hon är såå duktig!

Efter fikat var kvällen fortfarande oplanerad.
Men sedan bestämde jag och Catta oss för att ta en promenad till bowlinghallen för att hälsa på JOhanna och co.
Blev en mysig promenix i snöfallet:D
Juste mötte Mosbrickan och hans vän Daniel på vägen till Catta. Mycket trevligt, inte träffat den grabben på länge alltså så det blev ett litet stopp på vägen för ett litet ta-igen-snack !

Väl framme i bowlinghallen träffar jag både på Johanna och co men även Nisse och Jimmy!
Ovanligt att dom är i bowlinghallen:D
Blev lite trevliga/seriösa samtal under kvällen. Så jag känner mig lugn och trygg nu iaf! haha

Efter att Johanna o co hade bowlat klart gick vi hem till henne och fortsatte kröka lite.
Jag och Calle roade oss med att försöka skjuta en toffs i ett glas. Jag var RIIKTIGT när en gång men Calle vann tillslut!
Vet inte vad klockan var när jag och´Catta återigen gav oss ut i snön men hon kom vi iaf och jag var faktiskt allt annat än kall. Riktigt skönt!*:D

Nu blir det frukost tänkte jag!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0