Brunetten och Blondinen (& Johan)

Som sagt spenderade jag kvällen hemma hos Alexandra.
Åkte dit med min kebablåda och gluffsade i mig de hungrig som jag var.
Blev en massa snack först bara och invigning av Alexandras nys rosa plattång.
Sedan kom en liten Johan förbi, då blev det film och sminkning. Aa Alexandra fick för sig att hon ville sminka mig.  Sure tänkte jag. Hm fick lite konstiga blickar av Johan i mellan åt följt av "du ser ut som ett monster" så jag förstod snabbt att det inte var någon vanligt make-up Alexandra la på mitt lilla ansikte. Och när jag sedan var klart kollade jag mig i spegeln och oh my good flög ut mig följt av ett as garv:P AA tack alex jättefint:P haha

Well well mysig kväll tycker jag, alltid mycket skratt och snusk när man är med Alex:)
Nu ska jag sova så jävla gott i min säng så jag är pigg i morgon på jobbet,
Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0