Två roliga historier jag fick av Johan:D

En familj är samlad och sonen vill ställa en fråga
  - Pappa hur många typer av bröst finns det?
Pappan svarar lite förvånat
  - Det finns tre typer. Vid 20 års åldern har kvinnan bröst som meloner, runda och fasta.
    Vid 30-40 års åldern är dom som päron, fortfarande fina men lite hängiga.
    Efter 50 blir dom som lökar.
  - Lökar? säger sonen
  - Ja, när du ser på dem så börjar du gråta.
Detta utlägg  får modern och dottern att se rött. Varpå dotten frågar:
  - Mamma, vilka typer av penisar finns det?
Mamman ler och säger:
  - Jo det finns tre faser. I 20 års åldern är mannens penis som en ek, ståtlig och hård.
    30-40 är den som en björk, flexibel men pålitlig. Vid 50 så blir den som en julgran.
  - En julgran? säger dottern.
   - Jajemen, död från roten och kulorna hänger bara där som dekoration!

En mann ligger på sjukhus med magproblem. Plötsligt får mannen diarré och skiter i sägen.
Mannen får panik, viker ihop lakanet med bajset och slänger ut det genom fönstret.
Lakanet hamnar på en a-lagare som går förbi. A-lagaren brottas ett tag med detta och bajset rinner ut.
Då kommer en annan man förbi och frågar vad han håller på med.
  - Fan, du kommer aldrig tro mig men jag tror jag just bankade skiten ur ett spöke!


Sååå jävla klockrena:D:D skrattar varje gång jag läser dom!

Kommentarer
Postat av: Y

Haha! Du är så störd Elin! (Med andra ord: jag skrattade som en galning jag med!) ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0