Someting is wrong with me!

Jag tror jag nämnde förut att jag inte gråtit på länge, varken pågrund av att jag var ledsen eller hade ont. Okej måste räkna bort den där gången på fyllan. Jag tänkte "ja jag men har väl inte haft någonting att gråta för helt enkelt"
Men nu, nyss kollade jag på ett avsnitt av sex and the city. Mirandas mamma får en hjärtattak och dör.
Inte ens då grät jag, jag fick en sån där känsla man får innan man gråter men sen försvann det bara.
Sen när dom väl var på mammans begravning så såg man att Samantha fick tårar i ögonen och höll på att börja gråta. Dåå, då kom den där känslan tillbaka. Men likförfannat så försvann den igen.
Vad tusan är det för fel på mig? Jag ska till och med ha mens snart! Då brukar man vara hur blödig som helst. Började fan gråta för att jag tyckte synd om en gubbe på jeperdy eller vad det heter, och för att vi inte hade någon god frukost hemma. Vad tusan hände med det??

Har jag använt upp alla mina tårar för det här året eller har jag gått och blivit känslokall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0