Jag kom på det..

Jag ska lätt sätta upp en tv i badrummet när jag flyttar hemifrån, tänker fan sno med mig den lilla tv:n vi har där uppe.
Det skulle vara helt perfekt, älskar ju att bada. Skulle vara perfa att bara ligga och zappa lite i badkaret:D
Det ska jag minsann kirra!

Jag besökte mitt gamla dagis idag också, Linda skulle hämta Leo på dagis och det visade sig vara mitt gamla:D
Gulligt värre, det hade dock kommit till någon jevla barack som förstörde hela atmosvären men det får väl gå, ska inte halka in på "det var bättre förr snacket".

Idag ska jag försöka vara kreativ och skriva min inledning och avslutning till artikel, undrar hur många ggr jag har sagt det nu? Vill inte ens tänka på det! Sen ska jag bada iaf!!:D

Mycket givande inlägg..åå ja

Nazistparkering på er alla! (det finns inlagt på alla sonyericsson telefoner)

Skriv: "benke köper ludd på ica maxi" alltså utan att redigera ordet!
(om du har sony ericsson)


Kommentarer
Postat av: frida

haha ja vet, finns heltsjuka ord inlagda!:p

Stackare, är det samma artikel som du och jag snackade om i typ förrgår?;)

2008-10-22 @ 21:55:45
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0