Bad kissers.

Sitter precis och kollar på Sex and the City och i detta avsnitt råkade Charlotte ut för just en "bad kisser". En som liksom slickar på henne, utanför munnen. What´s up with that? Det finns ju seriöst ingenting mer avtändande än någon som kysser dåligt. Det är ta mig tusan sämre än män som är dåliga i sängen. Iofs kommer inte en "bad kisser" så långt.
Jag tror vi alla någon gång har råkat ut för en dålig kyss. Här är några grejer man ska undvika 


  • Spända läppar (dom ska vara mjuka och mysiga)
  • Spända tungor
  • Tungan ner i halsen (du ska inte slicka mina stämband)
  • "elvispen" då killen/tjejen virvlar runt med tungan i ens käft (god why?)
  • Licking outside the mouth (det är lite okej på skoj men annars, big nono!)
  • Kysser för mycket (noo aaair no aair)
  • Dålig andedräkt (rökare, ta ett tuggummi innan TACK)

Nu är det faktiskt inte så att jag varit med om alla dessa saker. Men man hör saker från vänner och bekanta. Jag har alltså inte män som passar in på dessa beskrivningar så ingen behöver känna sig träffad. Haha men ni som känner igen några av dessa egenskaper och vet att ni gör det..STOP IT! ok?


Kommentarer
Postat av: frida

Håller med dig Elin! Usch vilken besvikelse det är när man kysser någon och förväntar sig nått bra. Så är det så långt ifrån bra! Själv kommer jag ihåg att vi i mitt tjejgäng "övade" på handen när vi var små hahahha.. typ visade varandra hur man skulle göra!:p

2008-10-16 @ 18:23:33
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0