Värsta kuddörfilen på mosbrickan!

Det blev en riktigt nyttig middag kände jag. Gjorde min lilla omelett, la i lite grillad kyckling och sedan till det lite rivna morötter, gurka och guinoa. Riktigt smaskigt faktiskt:)



Efter det så blev det en liten prommis och efter det solarium. Somnade som vanligt, riktigt skönt :)
Skickade sedan ett litet sms till mosbrickan med texten
"vad leker du för nått da mosbrickan?"
som svar fick jag "jag leker polis kom hit så ska jag arrestera dig" hahaha så jevla skönting:D
Jag knatade iaf hem ,slängde mig i duschen, hängde på mig mjukiskläder och knatade sedan ner till Freddan:)
Blev först massa skitsnack följt av kuddkrig, jag fick in vääärsta snärtslaget på honom. Rätt i fejjan. Han beskrev det som en örfil haha:D Sorry mosis! Han påstod sen att han vann, njaa det får vi allt diskutera. Och efter det följde vi filmen som gick på typ 5an eller 3an "Analysera..." eller nått sånt hette den. Riktigt rolig:D

Är ju leeedig i morrn som sagt, så blir först sova ut sen hoppa på tåget och bege mig till Natalien:D
Nu blir det uppdatera musiken på mobilen lite sen sova :)
Puss o gonatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0