Jag hittade något riktigt roande:D

Ja det gjorde jag minsann, och herregud jag kunde ju inte skratta heller. Men den där bilden har fastnat i huvudet på mig och jag dör av garv när jag tänker på det. Jag har delat med mig av denna upptäckt till några men kan tyvärr inte säga det här:P Fy fan alltså..att något förbjudet ledde till denna trodde jag aldrig. Ää fy tusan vad rolig jag hade åt det.

"black and white dancing togethet"
 

Har haft låtjäveln på hjärnan hela dagen undrar varför? Jo för att man hörde den 52 ggr i morse. Blir ju tokig:D haha
Men den är ju jevla skön ändå må jag säga:)
Ska nog snart ta o laga mig en omelett tror jag:) Och en smarrig sallad:D
Är ledig i morrn då bär det av in till stora staden och shoppa lite julisar med bästaste Natalie:D
Pussar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0