Haaalllååå personalen

Blev nyss en riktigt shoppingtur på kvantum med jennisen och berra:D
Vi var där fan as länge. Mestadels av tiden letade vi efter någon personal som kunde svara på om Kvantum hade tapetklister.Alla små rödtröjade människor var då som putts väck. När vi väl frågade i förbutiken så hade dom det trot eller ej INTE!:P
Blev lite gottigheter tills nationella i morrn iaf. Jag tänkte ladda lite snart i badet med att skumläsa igenom häftet!
Icke att förglömma vi hittade en så jävla stor tomat också.
Pumpatomat döpte vi det till:P



Fick en ganska roligt samtal idag, tänker faktiskt inte avslöja vad det för allmänheten ännu De flesta kommer märka och många vet iaf redan men ändå:D Kul kul kul haha:D

Det har varit sjukt kasst väder idag hörrni, ni skulle ha sett mig när jag kom innanför dörren. Såg ut som en blöt katt för tusan:P uschi..Juuste gick kanon på bokföringen idag igen. Jag tror det bara var jag och Stina som fick rätt resultat idag.
I feel good. PÅ tal om det så började vi spela en ny låt idag på ensamblen. Den hette då feel good ink med gorillaz. Riktigt skön låt:D Den kommer bli feet!

Nä nu är det dags att ta tag i rengörningen och pluggandet!
Tuuudels:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0