Massa chill!

Kom på att jag måste ha roligare rubriker..datumet såg allt för tråkigt ut!

Aaa Victor kom och väckte mig i morse kl 10..sedan blev det bara chill hela dagen.
Kollade först på I am Legend, den med Will Smith. Faktiskt mycket bra film!
Sedan blev det lite paus, kekade lite och så. Sedan drog vi igång The golden compass, som också var bra.
Det var lite narnia stuk på den, talande djur och sånt där.
Sedan kollade vi premiären för so you think you can dance scandinavia! Riktigt skoj:D
Tyvärr gick inte min lilla favvo vidare..lilla Victor Lundberg, stackarn, han var ju såå söt:D

Victor drog väl typ vid 9 tror jag...nu har jag bara suttit vid datorn och muppat. Men alla är försvunna, sover eller nått?!? ska väl bege mig i säng snart.
Imorrn ska jag ner på stan och shoppa lite present till min Natalie som bli 18 om 6 dagar:D
Ska på kalas den 29de:D längtar har ju inte träffat henne på as länge!!

Over and out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0