Sjukling

wiie äntligen tagit mig upp ur sägen..klockan är 10 över 1. jippie!!
Aaa har legat hemma sen igår, verkligen ur tråkigt.
Hostar, nyser, huvudet värker och den där lilla graden feber verkar inte vilja försvinna..
Seriöst jag har nyst 30 ggr idag, nyser hela tiden. Mina flimmerhår har blivit förlamade typ och släpper in allt damm i näsan..come on, back work ffs!
Har inte lika ont i halsen som igår iaf, det är skönt, men jag hostar dock mer.
Haha mamma var rätt söt för någon timma sen, kom in med en tallrik apelsin och lite saft. Haha hon tog det säkra före det osäkra och hade en vante över munnen som en munnskydd! men tack iaf mamms.
Hon var orolig för mig igår när jag bara hade ätit en apelsin och vindruvor så dom tvingade mig att äta lite lasange. Synd att jag kände NADA smak bara.

Jag hade liksom räknat med att må bra i morse, men nej nej. Vaknade kl 6 av att jag inte kunde andas genom näsan. BÅDA näsborrarna var täppta...urk! Efter tio liter nässpray och en kvarts väntande kunde jag äntligen andas och somna om! Klockan ringde igen vid 7, gick faktist upp och käkade frulle och tog tempen och den visade 38 grader...jäkla pissarne!!! Fan jag har ju uppspel för föräldrarna m.m. idag i musikhuset, tänkte jag och gick och la mig igen..Nu hoppas jag bara på att febern går ner så jag kan gå dit.

Gjorde något väldigt osmart igår, tränade dansen. Inte så bra må jag säga men det var nödvändigt!
Kan fortfarande inte riktigt det nya vi lärde oss..damit!!
Blev tvungen att ta ett powernap efter det eftersom jag fick exploderande huvudvärk efter det! BAD ELIN!

image158
Gör mig frisk FFS!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0