28-02-08 Tordag

Idag kom det minsann in pengar på konton:D fiint:D

Blev frulle på thorssan idag med Linda, Linda och Matilda. SÅÅÅ jäkla gott!
Sedan blev det direkt till jobbet, as lugnt idag. Fixat om lite i butiken, påskpyntat lite.
Lasse avslöjade liiiite för mycket om sitt privatliv. Vi snackade om barnvagnar, eftersom jag har stått och pluggat in massa barnvagnar idag. Inte såå kul, iaf så kom vi in på barn så berättade han att han och hans fru försökte i 4 år för att få sitt 2ra barn. Till sist gav dom upp, tog husvagnen och åkte någon stans, festade som fan och PÖKADE..han sa exakt det ordet och aa verkligen tyckte på när han sa det. Och då hade hon ändligen blivit med barn. Alltså okej, inte såå farligt men jag vill inte veta att han och hans fru har pökat som fan. usch det är som att tänka att mina egna föräldrar en gång har nuppat liksom. Njaaaa ingen trevlig bild i huvudet liksom.

Well well, hände inget mer spännande. Kom precis hem och klockan är nu halv 7 och jag har piss ont i mina axlar.
Lämnade in massa kläder till pernillas idag, skön skönt hoppas massa saker blir sålda får gå ner typ efter teneriffa och se om nått har blivit sålt kanske:D

Nej nu ska jag minsann gör något annat, fick grymt ont i axlarna nu...MASSAGE MEE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0