Hard work work

Hemkommen från jobbet dåra:)
Nu börjar julruscherna komma igång på riktigt, SÅ himla skönt. Och det är så himla kul att jobba med tessan..
Någon man kan skämta lite med o så..Det är okej att jobba med chefen, han är skönt. Men Aaa Chalotte..vi går ju inte riktigt ihop..J*vla surkärring allting.Alltid ett himla gnäll och bara på mig också. "Elin du gör för långa snören" Tessan gör precis lika långa säger hon nått om det??!? NEEJ..hon är ju chefens dotter.
Blir så himla arg..sen idag precis innan stängning stod jag och Tessan och snacka massa skit bara. kläcker hon ut sig "gå nu Elin, du snackar så mycket" liksom var det nödvändigt eller? Blir bara så less.
Som sagt, skönt att man har Tessan som kan bättra upp mitt humör lite iaf!:D

Blev en liten mysig tjejkväll med JOhann idag, lite sola och slinga håret på Johanna o keka lite pizza:D
Kommer bli en helfin kväll tror jag:D Helt perfekt!*:D

Kyss i ljumsken

Kommentarer
Postat av: LFPI

"Kyss i ljumsken" är lätt ett plagiat!

2008-12-21 @ 01:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0