Torsdag alla redan!

Veckorna går på tok för fort! I morgon är det redan oktober! Då är det verkligen höst! wää
Vaknade första gången halv 7 i morse men jag tvingade mig själv att somna om. Vaknade igen vid klockan 10.

Funderar på hur jag ska lägga upp dagen. Undrar om jag ska vara rikigt duktig och ge mig ut på en promenad själv nu och sedan ta en till med antingen Linn eller Tessan eller om jag bara ska ta eftermiddagspromenaden?

Idag har jag även tänkt hinna med:

♥Städa rummet
♥Ta ett långt bad som innefattar: hårinpackning, fila fötterna och raka benen.
♥Fixa mina naglar
♥Läsa om lämpliga vändningar i körkortsboken


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni sett denna kvinna? Har du sett dom där blå ögonen? Jag smälter så som snöbollen så fort våra ögon möts, När hon ler faller jag handlöst mot marken som en sten. Det finns inte många som sett ett sådant underverk på två ben.

För denna kvinna har allt och lite till, hon är till och med vackrare än sin spegelbild!

2010-09-30 @ 15:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0