Fleeeem fleem flem!

Är så jävla snorig hela tiden, förstår inte mycket snor man kan ha i näsan. Å blir tokig, känns som jag aldrig varit sjuk/förkyld såhär länge! SUCK

I måndags trotsade jag förkylningen och knatade upp till Sara, där blev det massa bebisgos, promenad i skogen och pulkaåkning med Elliot. Läääänge sen jag åkte pulka alltså. Jäkligt kul. :D

Igår var jag bara hemma hela jäkla dagen. Kollade på två filmer och ett avsnitt av någon ny serie. Gjorde även om ärmarna som blev över då jag gjorde min pälsväst till en pälskrage eller vad man ska säga. Riktigt mysigt :D
Fixade sedan i ordning fint i köket, dukade och tände ljus och lagade klart maten tills mannen kom hem. Vi äter nästan alltid i vardagsrummet annars. Gillar nästan mer att äta i köket, och bara prata med varandra istället för att glo på tvn.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/155460_10150603185995365_559570364_11245082_669731284_n.jpg


Jäävligt söt helt nyvaken eller? :)


Onsdag idag då, löningsdag. :D Jäkligt knaper månad för mig denna månad tror jag. Jobbade inte så mycket på Jysk och har ingen aning om hur mycket jag ens jobbade på svens:P Så får se, Svenslönen har inte trillat in ännu. Får se vad dagen bjuder på idag. Funderar på att trotsa förkylningen och ta en promenad och köra flat abs videon.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0