Pööh?

Känns inte som att jag har nått skoj att skriva om alls!

Onsdag idag redan! Jobbade på Svens i Måndags också. Vickan var tvungen att vaba lite. Så fick jobba med Larsa i nya butiken. Massor med bra saker blev gjorda och dagen gick fort. Efter det blev det ett Corepass på F&S. Var väl helt okej, sved till lite i magen ett par gånger.
I tisdags blev det minsann två träningspass. Lite kondis och småövningar, mage, bröst. På kvällen körde jag Crossfitpasset med Hampus. Massor med Dips, burpees situp och liggande fällkniv med medicin boll. Jääkla jobbigt men riktigt skönt pass på samma gång! :)

Idag Onsdag blev det 11 timmars jobb på Jysk. Armarna är seeeeega. Dagen har varit allmänt kaos. Började med inventering, inte as skönt med mina armar. Sen kom jetpak där allt var helt kaos. (hemkörningar) Och dagen bara fortsatte. Tillslut kunde jag och Matilda bara garva. Det var en sån dag idag! Mycket blev iaf gjort och allting blev löst tillslut. Nu har jag precis ätit lite ärtsoppa och glass. Idag igen! JAG ÄR EN SÅN GOTTEGRIS! Kommer blir fet!:P

I morgon står det jobb på schemat igen. Kort pass dock! 09.45-14.45! Sen får vi se vad jag har energi till. Har försökt tvätta här några ggr men inte kommit till skott! :P

Nu ska jag ta mig en dusch och sen sooova. Är tröööööttt!! GÖH!

http://lisasjul.webblogg.se/images/2011/bloggphoto_5813_85911_19433497_178375599.jpg

Ännu en helt awesome bild! Sökord: Träningsvärk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0