Sömntuta

Har börjar sova as länge på dagarna nu för tiden. Jag verkligen tvingar mig själv att somna om där vid 7 och senaste dagarna har jag vaknat 10, halv 11 :p Stört!

Nu blir det promenad, får se om jag för samma sak som förra gången jag var ute själv. Jogga lite grann.. vi får se vad jag är på för humör när jag stoppar musiken i öronen!

Efter det så ska jag röja upp stöket i köket, kolla vad det går för biofilmer ikväll och gnälla lite över att jag inte har nå jobb denna vecka ;/

I morgon kommer min bästa lilla plutt Linda hem på besök också...OM vi ska leka. MASSUUR!! :D

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/photos-ak-snc1/v273/35/16/559570364/n559570364_1552307_7965.jpg?dl=1

As gammal bild på oss. MYS :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0