Rooory! (skulle postats igår egentligen)

En dag till på jysk avklarat. Fick köra ett lite längre pass idag. 12-19.30, mycket trevligt. Roligt när man hela tiden lär sig mer och mer! Jobbade med Linda från min gamla klass idag också, riktigt trevligt. Hon visade och informerade om massa bra saker. Som en typ kurs på datorn alla ska göra egentligen där man lär sig om alla saker, kuddar, madrasser sängar m.m! Hon hade sagt till chefen att fixa mina inloggningsuppgifter så jag kan börja med det. KUUL :D:D

Blev thai till middag idag, nam nam. Idag fick jag med mig kuddöverdrag och en liten ?dekorationskvist? hem:)

Ska så snart som möjligt börja med ett litet projekt. Ska fixa om ett hörnskåp som det sedan ska stå ett akvarium på :D Huuur mysigt som helst. Aldrig haft fiskar innan så det ska bli skooojs :D

I morgonbitti är det dags för körlektion igen. Ska köra med en annan lärare så han får checka mig lite! Hoppas det går vägen!

Nu blir det dusch och sova! Ny dag i morgon med ett slakpass på jysk, 12-15 bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0