Keeep going

Promenaden var trevlig idag och det blev massor med affärstittande efter fikan. Traskade upp till PrisStopp lite också och kikade lite. Kom hem med så mycket som två ljus, två is..eeh hållare? Ähh sånna man gör isbitar i iaf, och två flaskor balsam:) Bästa balsamet kommer från respons bara så alla vet. Det är hur bra som helst och luktar ASgott :D

http://www.rusta.se/images/products/85151254_m.jpg



Plöjde nyss igenom några Glee avsnitt och även lite vänner!

Nu ska jag gnälla lite över min onda mage. Yeah that time of the month, happy to be a girl! Och vara sugen på kokosbollar! Längtar efter min promenad i morgon. Då blir det jag och musiken!

Kommentarer
Postat av: Mams

Du får väl knalla upp å hämta lite hästsalva :)

2011-09-27 @ 22:02:20
Postat av: natalie

Haha. jag köpte precis det schampot och balsamet :P luktar sååå gott. mamma hade alltid det ute på landet ;D

2011-09-28 @ 10:44:52
URL: http://degonatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0