Veckorna springer

Herregud redan torsdag, känns inte som jag gjort något vettigt alls denna vecka..

Jag har ett enormt shoppingsug, men vet mycket väl att jag inte får plats med mer kläder nu så därför vill jag bara shoppa massa saker till Calle, eller till lägenheten. Blir helt tokig. Vill göra om badrummet. Hittade en riktigt cool duschvägg på bauhaus som jag tror skulle passa in. :) Måste mäta lite också men den är fin iaf. Eller vad sägs?

http://www.bauhaus.se/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/3/2/3242932A.jpg

Lite annorlunda sådär :) Gillart. Funderar på att gå en liten sväng i centrum och hitta någon form av preliminär dusch-hylla. Vill bara slita bort den där stora groteska ställning som alla shampoon står på. Hemskt ful. Frågan är om det typ skulle hålla med en hylla som bara har sugproppar typ. Vill ju inte borra någonting.

Nej om man ska ta och fixa till sig lite och kanske lämna lägenheten? Yeah. Ska nog göra ett körkortstest innan bara. Gjorde två igår också, godkänt på båda. yeeah!


Kommentarer
Postat av: teessan

Haha ja :) Duktig tjej med teorin!<3

2011-10-06 @ 14:57:12
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Mams

Bortkastade pengar å köpa en sugpropps hylla....den håller aldrig ändå !!

2011-10-06 @ 16:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0