Tröttis

Idag blev man väckt av både sms av mamma vid 7 och sedan samtal från Jysk vid halv 10. Jobb står på schemat kl 4.. segt som vanligt men pengar är mer än välkommet hos mig! Tog en sväng hem till mamma för att gå ut med hunden vid 11 och efter det en sväng på stan, lämnade in kläder på pernillas, kollade där efter lite saker men hittade ingenting, förutom en jättefin pälsjacka som jag skulle vilja göra om till en pälsväst.. hmm... frågan är om det går.. jaja.. Sprang på Sara och Emma nere på stan också så hookade upp med dom, tog en lunch, och sprang i affärer för att hitta lite kostymer till grabbarna.

Verkar bli rätt mycket folk som kommer på halloween ändå, sjukt skoj. Stötte på Freddie också och trots hans skada trodde han att han och Rådis skulle komma :) Hoppas hoppas :)

Nu har jag påbörjat Calles Halloween utstyrsel. Hoppas det blir bra.. Jag hoppas på att det finns lite typ plast eller liknande på jysk efter leveranserna idag det ska snos i sånnafall :D

Nu är jag hemma en sväng, är så jäkla trött...tror det är resultat från att jag inte äter kolhydrater alls nu mera.. Blev stolt över mig själv idag. Emma och Sara tog chailatte och varsin bakelse och jag nöjde mig med vatten och en sallad :D Åt inte ens brödet jag fick med... Det norpade Sara och Emma :D mihi..

Ska nog slänga i mig någon form av mat nu, sen är det dags att bege sig till jobbet :)

http://farmskan.blogg.se/images/2011/imagescaq1pm0k_157312552.jpg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0