Trött men faktiskt rätt okej

Jag har verkligen ingen rätt att gnälla.. bara de att jag inte är van att jobba 09.30 till 19.15 varje dag. Och verkligen inte van att jobba 12,5 timmar som det blev igår. Jysk i Nynäs får nämligen besök av riktigt högt uppsatta människor från Danmark(Jysk är danskt från början) idag. Dom kommer att kontrollera minsta lilla del av butiken så de senaste tre dagarna har vi sysselsatt oss med att fixa, plocka, städa hela butiken, minsta lilla vrå..

Så jag är lite mör i kropper efter alla lyft av kartonger, krälandet på golvet för att damsuga under alla ställningar m.m.

Ingen rast och ingen vila blev det idag heller. Tvättkorgarna sprängdes snart så det blev man tvingen att ta tag i..dessutom började underkläderna i lådan sina sååå det var nog dags.. Kan man känna att man gjort något nytta iaf :D Det blir en PW med Therese sen också och efter det får jag se vad som hittas på.. Ska nog fixa lite här hemma iaf.

Halloween är det ju snart också. Vad ska man klä ut sig till tro?? Vill vara nått äckligt och läskigt i år...Aldrig varit det riktigt.. :D

Jaha nehe om man ska ta och äta lite frulle kanske? Och sedan gå ner och hänga och vika tvätt kanske?
Min man har det rätt så bra ändå :P


Lustiga bilder jag hittade på kameran från helgen :P hahaha








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0