Mycket nytta

Då var snart denna dag också över. Jobbpasset gick bra, slog nog rekord på stängningen med Ulf idag.. Från att ha tagit en timma är vi nu nere på 20 min. WOHO.. Iofs gjorde jag det mesta men men:)

När jag kom hem gjorde jag Calles dräkt för halloween, nu ska den bara stoppas lite och sen ska jag sy det sista på lördag när han har den på sig :) hiihi..
Har även hunnit måla kanterna på garderobsdörrarna.. Eftersom tapeten var ungefär en cm för bred fick vi skära runt dörren och då råkade jag såklart karva lite i dörren så att färgen vi målade dit innan försvann... men det är nu fixat :)

I morgon står det massa fix på schemat, upp rätt tidigt och iväg på pumpajakt med mamma, sen kommer Emma över och hjälper mig fixa klart det sista i lägenheten. Sen blir det jobb från 16.00 till 19.15!

Nu blir det dusch sen dags för sängen!

http://www.in.gov/visitindiana/blog/wp-content/uploads/2009/09/pumpkin.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0