Jobb, vin och massa trött

Så fick man jobba lite idag, riktigt nice. Men vi håller på att bygga om 4 områden så det är galen kaos i butiken. Saker ska flyttas hit och dit, hyllor ska byggas om och saker ska konkas ut på lagret.
Tiden har bara flygit iväg, missade lunchen och höll sedan på att dö för att jag inte fick äta fören halv 3.

Väl hemma var köksbordet uppdukat fint med tända ljus, middagen på bordet och en riktigt smarrig strawberry daiquiri serverades som fördrink. Jag är bortskämd ;). Sedan överraskade mannen med en ny AScool fisk i akvariumet:) Han ser riktigt elak ut, bad ass fish!

I morgon bär det av till södertälje för att umgås med underbart härliga Sandra. Vi har inte setts sen i sommras. INTE okej och snart flyttar hon till USA för att plugga, coola människa! Jag känner på mig att det kommer bli en guld helg.

Just nu sitter mannen och hans van och kika på stans up. Jag känner att vinet har kickat in och mina ögon känns tunga... lång dag för en slaker som mig.. Men det blir det ändring på nästa vecka.. 09.30-19.15 pass måndag, tisdag och onsdag. Känns så jäkla guld ! Ge mig jobb bah!

Okey thats all for now, vem vet kanske kommer ett mms inlägg i morgon ;)

http://1.bp.blogspot.com/_7uk3jFwxw3I/SnKyK1lF3hI/AAAAAAAABCo/c2SWkE1W3tE/s400/vin375.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0