Halloween till max

Igår blev det som sagt en vända på stan med Emma... uppstod även en massa drama.. tjejliga till undsättning. Vilken grej alltså. :P Hittade lite billigare smink än vad jag tänkte köpa så det var ju bra.. måste prova lite sen i helgen kanske så jag är lite införstådd i hur det funkar:)

Satt sedan och latade mig fram till kl halv 4 då jag cyklade iväg för att jobba 3 timmar.. tjoho :P Köpte med mig 4 oranga filtar från jobbet för att täcka vår vita soffa med inför festen på halloween. Slutade med att den ser ut som en stor pumpa, om man har lite fantasi. :) Maten stod på bordet när man kom hem. Lyxigt värre :)


Idag har jag hunnit med en cykeltur hem till mamma för att gå ut med trattis vovvsan :) Mamma hade plockat fram massa prylar som jag ska använda till halloween. Blir nog kalasbra.
Nu nyss provade jag och baka ett slags bröd.. LCHF grejs, Oopsies hette det...kan inte säga att det var as gott.. Mycket märkligt bara... hmm. Sen gjorde jag lite colslaw till middagen, den blev däremot bra :). Blir kyckling, grönsaker och colslaw. Mannen kanske gör något annat tillbehör till vad vet jag. Han som ska laga eftersom jag ska iväg till jobbet om en timma :)

Nu ska jag slänga mig på soffan och vila en lite stund.. :)

http://www.lchfrecept.com/ShowImages/108.jpg

Så blidde dom.. ser verkligen mycket godare ut än vad dom är :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0