fuucking freeezing!

Det är var det är ute nu för tiden. Fy fan. Måste snart åka och hämta min vinterjacka ju.. BUURR

Helgen var kalas, åkte iväg till Sandra i lördags, blev en lång runt på stan, sen hem för mat och fix, knatade sedan iväg till Elin, tog 2 drinkar där och sedan hem till Vickan för massa mer dricka och dans och sång. Slutade med utgång på "Berget" ännu mer dricka och ännu mer dans.. Slutade med att man vinglade, ramlade och skrattade så man nästan dog.. Söndagen spenderades i sängen framför film fram till klockan 2 då gick vi upp och jag satte mig på tåget vid halv 4 och så plockade mannen upp mig i älvsjö vid 4 :) Och resten av dagen var bara MYS :)

Nu tre dagar framåt är det ju jobb på Jysk, 10-19 :D Thats sweeeet! Ledig torsdag då ska det tvättas och ordnas här i lägenheten eftersom den ser rätt mycket ut som skit nu...eller nej nu överdriver jag.. men det är massa stuff överallt..och på fredag blir det jobb igen 16-19.15

Upptäckte igår att fisken Sylvester saknas...vart han tagit vägen är en mysterium...förmodligen åt mördarfisken upp honom eller något... Göran som blev skadad verkar må bra...tydligen växer fenorna ut igen så vi får se..:D

Nu är det dags för frulle och fix... och sedan iväg till jobbet.. får se vad man hittar på för bus idag. Igår var jag uppe på dom högsta lagerhyllorna och klättrade runt. Spännande ^^

Köpte fina blommor i torsdag och dom håller sig fina och det doftar i hela lägenheten :D Mihihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0