Effektiv

Himlans duktig var jag igår... Sovrummet såg ut som kaos..kläder överallt..så det tog jag tag i. Bestämde mig sedan för att gå hem till mamma och kika lite i mina kartonger på vinden. På vägen gick jag förbi skomakaren och lämnade in en jacka på kemtvätt och två skor för lagning. Väl hemma hos mor bjöd hon på broccolisoppa och sedan åkte den fina pannlampan på och grävandet i kartongerna började.. Hittade massa saker jag glömt att jag ens hade. :)

Sen åkte vi och hämtade ut ett paket på kvantum. Hade beställt en klänning till mig, två skjortor och en mössa till Calle :) Sen åkte vi ner till centrum och köpte gardinstång.. Hem hit till lägenheten, fick upp den in till sovrummet. Blev kalasfint :D När mamma åkte plockade jag in alla saker jag haft med mig på sin plats. Började sedan med maten, Thaigryta som slutligen smakade riktigt likt nr 14 från thaien:) Jag är en hejjare i köket alltså :)

Nu kan man iaf bocka av en sak på "to do-listan"



Idag blir det en vända på stan med Emma, ska leta smink till halloween som är nästa helg :) Blir förfest här och sedan utgång på storpub.. om det nu inte blir krångel i dörren eftersom det tydligen är 23.. well well..
Jag ska vara riktigt äcklig i år.... kosta vad det kosta vill.. har alltid varit nått typ sött/kul så iår då jävlar... 

Detta blir min inspirtion

http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_37/31760000-31769999/640x480w/31769275.jpg?0

http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/files/2009/10/Bild-5715.jpg

Sååå jävla coolt...vill lätt se ut sådär.. gaaah!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0