Sömnlös med listor

Igår blev det lite jobb då, 10-3, sedan en promenad med Ems :) Huur kul och mysigt som helt att träffa henne. Prata av sig massor med någon som förstår precis, kan ju inte finnas nått bättre :)

Jag knatade sedan upp till Jessica där det vankades lite vin och spel. En vän till henne kom ner och hälsade på så jag drog dit min karl (Carl) så körde vi galenpanna:) Trevligt!
02.21 slog jag upp ögonen för att jag var så förbaskat törstig och efter det var det kört, låg och vände och vred på mig. Försökte verkligen sova. Kollade på klockan en andra gång 04.02...ÅÅÅÅ tog fram mobilen, pillade lite med den, laddade ner en list-app (älskar att göra listor) Skrev ner massa saker jag kunde göra på morgonen när jag vaknade så som att:

Rensa garderoben i hallen
Bära ner skit i källaren
Städa/dammsuga soffan+golvet
Prova om julgardinerna passar in
Hänga upp dom lila gardinerna igen
Ringa till en färgaffär och fråga lite angående målning av badrumsdörr..
Slipa/grunda/måla dörren om dom säger att det bara är att måla med vanlig färg
Skriva skyltar till Mjöl/socker/havregryn-burkarna...

Aa plus lite annat shit..
Klev upp med Calle vid 7, och började vid 8 tömma garderoben.
Nu nyss var jag nere i källaren och organiserade lite så jag ska kunna slänga ner allt skit som var i garderoben.
Tog en paus för lite frulle för att magen skrek och jag kände att energin var påväg bort..

Är galet typ övertrött och hyper känner jag..

Tänkte nog göra hemmagjord pizza ikväll.. blev så sugen på det i tisdags! :D
Nu ska jag köra några vändor ner till källaren.

hej å håååå

http://majapirayan.blogg.se/images/2009/halsa-02s26-pizza-79_35170w_21710849_29147626.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0