Snart är det jul igen

Sådär ja 9 timmars jobb, check. Började 8 i morse med lite mumsig inventering sen har dagen bara sprungit iväg. Tog mig en liten tupplur i grillen, nyss hemkommen, ska försöka hitta på nått till middag och sen kommer Jess över så blir det lite Zuuumba :)

I morrn drar jag iväg till brandbergen med Matilda och Fanny och workar lite där. Blir nog skööjs. Ledig fredag sen jobba lördag söndag 12-16... ska upp förbi Elliot som fyller 2... TVÅ jäkla år... herregud tiden går snabbt.. Minns när den där lillplutten var liten som en 1,5liters cola flarra för tusan :P Galet. Vad köper man åt en tvåårig kille? Vad vill man ha då? Bilar? Får rådfråga med Lasse på svens..

På tal om honom så ringde han mig här i måndags och ville minsann att jag skulle komma och jobba lite jul hos honom :) Thats cool, riktigt nice när arbetsgivaren ringer mig och ber mig jobba så man själv slipper jaga.. :D Så har en tid där nu för tillfället.. men gissar på att det blir fler runt jul... Tänker nog inte gästspela på julafton detta år ändååå...

Sådär nu ska jag rota i kyl och frys efter något ihop-kokbart :D

http://xsandii.blogg.se/images/2011/zumba_image_138838958_140656161.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0