Jobbbaaa jobba jobbaaaa

Ännu en dag på jobbet avklarat, 5 dagar i rad nu, woho.. Heldag står det schemat i morgon. Skönt att få jobba lite.. På tisdag ska man till tandläkaren också. Det är ju aldrig speciellt kul meeeen måste ju kolla gaddarna!

Har varit ovanligt trött sista tiden, sover lääänge då jag är ledig, knas knas! Idag var det extremt, kände som jag stod och sov på jobbet.. Kanske för att jag ännu inte ätit något på hela dagen.. oj oj

Snart blir det mat med min kalasbraiga kille som är på mongo-cp-uppkäftighets humör.. Blir förmodligen en brottningsmatch eller två under kvällen här....

http://ankiokenti.blogg.se/images/2009/sumo-kid_49835639.jpg




Kommentarer
Postat av: Mams

Aja baja....ska man jobba äter man en ordentlig frukost !!! Det håller igång ämnesomsättningen och man blir piggare å mår bättre !!! Hör sen :P

2011-11-28 @ 07:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0