Hår munk grej?

En sådan var jag på jakt efter idag på kicks.. inte så lätt att förklara och Linda, som jag för övrigt sprang på nere på stan skrattade åt mig när jag kallade det hår donut..

MEEEEEEEN tji fick hon när jag googlade det och hittade precis det jag skulle ha! HA wiiie

Det gick förresten kalasbra hos tandläkaren, hade lite tandsten.. kände mig som en hund när hon sa det.. OCH för första gången sa hon inte åt mig att använda tandtråd.. näääh för det har jag gjort senaste veckan och nu är det slut på det också.. HA :D wiie..

Tillbaka till hårmunken... googlade det som sagt och hittade massa smarta "göra själv-tips" så nu sitter jag här med en hårdonut på skallen.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0