Fixarfrasse

Som vanligt är jag uppe med tuppen. Ena sidan på toadörren är nu målad.. Får se om det behövs strykas på en gång till efter... tog en liten paus nu sen går jag på utsidan av dörren!

Sen när den är klar tänkte jag göra någon form av dekoration på dörren, kanske nått hjärta av ståltråd med lite pärlor på eller liknande och sedan en liten skylt på som det står Toalett... fast med nått roligare ord.. typ som Skithus eller något i den stilen :) Tycker det vore en kul tvist :) Jättefin skylt liksom.. så står det typ bara Bajs på den :D

Nu väntar man bara på att Jess ska vakna, jag fick strikta regler om att inte messa innan 09.00... mohaha :D
Så jag får snällt vänta... tur att jag är duktig på att sysselsätta mig iaf..

Nej nu blir det måla lite till..

Kanske ska sätta denna på undersidan av toalettlocket?

http://www.d7.se/catalog/images/imagecacheinfo/88TOA10.jpg


Kommentarer
Postat av: tessan

Den där skylten borde jag också ha under mitt lock, värsta jag vet när folk inte fäller ner locket på toaletten. Man kan ju tappa saker i den och det ser äckligt ut. uscha!

2011-11-07 @ 14:50:38
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ändstation kanske

2011-11-07 @ 18:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0