Dödsfall, vattenfall och montering

Japp det är min morgon i 3 ord... Fisken Moonlight var död i morse, vi misstänker att det är Sunshine som blivit kaxig och biter på dom andra fiskarna för Göran ser lite trasig ut.. Så det blev städning av akvarium, vilket ledde till att både jag och golvet blev jätteblöta. Sedan slängde jag mig på att montera ihop skoskåpet vi köpte igår. ooccch....
I DID IT...helt SJÄLV... Skruva, limma OCH spika skulle man till och med göra..Det är fan första gången.. brukar alltid bli galet innan och kasta allt åt skogen så någon annan får göra klart.. men nu gick det minsann! WOHO!!

Ninin :D Snart blir det lunch med fina Therese<3 Sen ska jag åka in till Farsta och möta upp Calle och åka o köpa nya fiskar :) Sen ska vi åka förbi någon färgaffär och köpa färg till toadörren, sen ska den mååålas! SEN är hallen klar! YEEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0