Like a virgin

Halva dagen har gått och jag har hunnit med att umgås med min fina Therese!
Vi började dagen med en promenad ner till cetrum, T bjussade på frukost (kademummabulle och chailatte, SMALA, Tessan åt iofs inte sin bulle då)

Dagen stora grej var ju att Tessan skulle göra sin första tatuering och jag var då med som stöd, agerade väl mest fotograf men ändå :D Hon var så duktig så, några små grimarser gjorde hon annars så var hon hård som sten! Tuff tjej! När den fina texten satt på plats vandrade vi ner till hamnen myste lite i solen för att sedan gå upp till Thorssan igen för att äta lunch! Snäll som min vän är så bjöd hon även på lunchen. Vi körde på varsin hälosallad! TACK BABE ♥ ♥!

Nu är jag hemma igen och ska slänga mig i solen tills det är dags för prommis med M! :D

Himlen är oförskämt blå!!


Kommentarer
Postat av: tessan

Wiiie, tack för sällskapet bästa du! Btw behöver jag VERKLIGEN sola.....

2011-05-09 @ 19:48:17
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0