KiK

Oj oj oj vilken helg jag har haft! Galet.

Blev en bilresa tillsammans med Bea, Bogge, Rewa och Julia till karlstad på fredag eftermiddag och anlände hos Linda vid 9 tiden. Då började vi hinka vin på en gång! Hoffmeistro stod på schemat för kvällen och oj vad vi körde! Jag, Linda och hennes vänner Bobbo och Jonte hoppade som galningar hela kvällen. Mina nya vita skor är nu svart fläckiga!

Hela Nynässällskapet utom jag åkte hem dagen efter vid 9 på morgonen och jag och Linda sov vidare till halv ett! Gick upp och städade bort gårdagens kalas! Sedan gick vi ut på stan och utfärdade ett ärende åt mig som vi håller hemligt! :D Sedan hem igen. Halv 5 satt vi och åt frukost, mackor, yoghurt och BIRA! Såklart, vad annars? Juice är för fjantar?
Vi knatade sedan bort till gubbholmen för häng i solen tillsammans med miljoner andra studenter! Mycket nya ansikten, GÖTT! Vinet rann som vattenfall ner i både min och Lindas strupe och vi vinglade fint hem för att snygga till oss för utgång! Linda och jag skrattar gott såhär i efterhand eftersom ingen av oss riktigt minns vägen mellan gubbholmen -> Lindas place -> Blue moon bar! Jag svängde mina lurviga riktigt ordentligt och hann även med ett par riktiga vurpor!
Jag hittade sedan en norrbagge som kallades sig Adel som blev mitt häng resten av kvällen. Eftersom norska inte är min starka sida så var det engelska som gällde hela kvällen! Det blev även ett frieri från Adels håll!
Heey give me your ring!
What? No why?
You´ll see, trust me!
Eehm okey?
(han får ringen, han går ner på knä)
Will you be my girld tonight?
HAHAH Yeah ofcourse!

Vägen hem gick jag utan skor eftersom jag hade så fruktansvärt ont, dock var inte det speciellt skönt heller men det fick gå! Adel hade jag med mig också eftersom hans vänner var puttsväck och han visste inte riktigt vart deras lägenhet låg! HAHA :D FETTEBRA GUTT! Vi vaknade väl vid 11 och efter 5 minuter hade Adel tackat för sig och virrat iväg! Och då unnade jag och Linda oss ett riktigt gott skratt åt gårdagen! KAOS i Karlstad!

Söndagen spenderades lite på stan tillsammans med lite av Lindas vänner. Hem igen för ett powernap, lite käk och sedan gick vi hem till John. Shervin kom förbi också med sin vattenpipa så vi mådde och kikade lite på film!

Idag unnade jag mig sovmorgon medan Linda var i skolan. Vaknade vid halv 12 och snyggade då till mig och gav mig ut i okända Karlstad, tog en buss och 10 min senare var jag på universitetet! Nu hänger vi här tillsammans med Shervin och Jonte vars dator jag nu lånar! Mac från usa! Inte det lättaste!

Nu ska Jonte ha sin dator och jag ska vara lite social!
BILDER KOMMER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0