Elins insida!

Martin brukar säga att jag har en fet gubbe som bor inom mig, just för att jag äter så mycket skit men inte är asfet, han åker tydligen moped ibland också. Jag tror att jag lyckades fånga just min insida på bild igår hemma hos tessan efter en skål med glass!

Smal tjej?

 

I förrgår och igår blev det jobb på Dressman där det var kaos. Varor ÖÖÖVERALLT! 6 pall varor hade det kommit i tisdags, på onsdagen kom det 37 kartonger till och på torsdagen kom det 31 kartonger plus 25 häng! MY GOD! Men när klockan slog 6 igår så hade vi faktiskt lyckats ordna upp det där riktigt bra. Jag var nära att få ett psykos anfall där bland alla kartonger och kläder man inte kunde placera någonstans för att det var fullt överallt!

Var nyss ute på en promenad i det fina vädret med Martin runt alhagen. Inga ormar såg vi som tur var idag! Usch vad jag hatar dom små kräken och Martin tycker det är så himla kul att jag är rädd! FYY

Kvällen är oplanerad så man får se vad som händer. Nu blir det dusch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0