BILDER FRÅN KARLSTAD

Jag glömde bort att jag hade med mig kameran allt för många ggr meeen detta är vad lyckades fånga på bild från visiten!

Jag sov sött medan de andra var vakna på lördagen! Med Bernie såklart!

Linda var klar för picknick på Gubbholmen, jävligt fräsch tjej!

FETTEBRA TJEJER

Självklart grillades det mashmallows! Otto mår med sina perfekta två! Elin var gla hon me!

Njut lite mer Agnes

Undrar om Bobbo gjort bajs? Ser ut så!

Liiille Bettan och Hanna! Goa tjejer!

En potatis och sötBobbo!

GLAAAD TJEEJ!

Åååå så mysiga!

Affe ser inte lika nöjd ut som han gjorde på Gubbholmen i sin Brassestol men han är gölli!

Jag och Linda våldgästade Grosso lite!

Undrar vad Kron och Jonsan ser? Något mycket intressant iaf! Brön?

Shervin, bland den roligaste mannen jag mött!

Ååå söööta daa! Rak tjej!

HAHAHA JOEEEL!!! Otto ser icke nöjd uuut

Jag bjuder på denna bild jag hittade i telefonen dagen efter, förmodligen tagen efter frieriet!
FETTEBRA, DRITTFETT!

Linda är inte nöjd över att släpa all packning! John tog min väska, sån tur hade jag! LIKE!

New York tröjan var såklart på eftersom grisen åker till just NY i morgon! Fyy domarn
Men jag gillar henne ändå, hon gjorde min helg grym! PUSS MIN BLUMMA!


Kommentarer
Postat av: Rouhani

Shirviiiiin!

2011-05-13 @ 20:48:14
Postat av: Lindiehopp

älskar inlägget!!!! SAKNAR DIG HÄR NU.

2011-05-18 @ 17:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0