Ta tag i saker!

Jajemen nu var det dags att ta tag i bloggisen! ;D Hade en riktigt skön och rolig helg och halv vecka i södertälje. Lördagen spenderades först på jobbet sedan åkte jag bort till Sandra, mötte upp henne och Carro.
Det blev en riktigt flashig middag i form av köttbullar och fjärilsmakaroner :)

När vi sedan var fixade också klara vinglade vi hem till Mr Roos där ett helt gäng härliga grabbar satt!
Det blev skumpa för hela slanten och sedan knatade vi ner till 550! Kan ju säga att det var tur att vi var ett stort gäng som gick ut. För det var i princip bara vi där. Men jag hade riktigt skoj.

Känner att det är nu jag ska slänga upp massor med bilder men jag har inte riktigt tid och lust med det nu :) Men jag kan säga att det finns 150 bilder från den kvällen, mestadels fula! :D HAHA

Var i södertälje fram till onsdag förmiddag, lekte lite hemmafru sådär, städade, bakade och gick på stan! FIIIN FINT!

Igår blev det jobb 11-18 och det gick kalas, fick vara själv i butiken nästan hela dagen och fick mycket beröm av både Malin och regionschefen Jimmy som var på besök! Jag fick en liten present också, ett rabattkort som ger mig 30% på bla bikbok, cubus, o carlings. Det är iiinte illa!

Ikväll blir det in till stan och härja med Tessan och Lisa! Hoppas på en skoj kväll

Nu Ska jag ge mig ut på en promenad och sedan hoppar jag på tåget in till haninge! :D

Äsch jag langar lite bilder iaf!

Mumsmiddag!




Elin ♥ Sandra





Bjööörn :D wiie



Jag och Jonas skrattar lite grann bara!



Grabbarna grus! Bättre killar får man leta efter!



Jag och mister Roos är grymt snygga (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0